Ännu en dag i paradiset
Just another WordPress.com weblog

En ny månad.

Kom på idag att jag fyllde faktiskt år igår. 29år helt fantastiskt. Vad skall man göra i år då? Jo jag vet överleva ännu ett år ifrån ett hav med zombies. Låter som en strålande idee. Vad som dock inte är en strålande idee är att visa sig utanför stormarknaden, där jag och fem andra killar tar skydd just nu. Det är ganska lungt just nu. Våren är här så vi ligger mest på taket och gör inte ett skit. Jag är legendariskt usel på namn. Men om jag minns rätt så heter dom andra killarna. Johan, Phillip, Anders, Micke och Linus.

Man ligger här på taket steker i solen och lyssnar på döingarna såsa runt utanför stället. Vet inte hur länge vi kommer bli kvar här, men med min tur kommer det garanterat bli tills vintern. Har inte så mycket mer att säga just nu, utan får återkomma när någon dör eller så. Oftast då det känns lönt att uppdatera…

Inga kommentarer to “En ny månad.”

Lämna en kommentar