Ännu en dag i paradiset
Just another WordPress.com weblog

Zombies i horder…

Det var en lång seg och farlig väg ut till Haninge. Var mer mindre tvungen att krypa fram längst spåret mellan Farsta strand och Skogås. Döingar överallt, samt att det blev inte lättare när vissa av dem traskade runt på spåret. Den sista biten fram till Haninge var lite lungnare i alla fall. Trodde jag skulle behövt springa över dom stora parkeringarna för att hinna fram till stormarknaderna innan döingarna fick tag på mig. Var dock en vild chansning, visste inte ens om dörrarna stod öppna, och i sådant fall är det översvämmat av döingar? Lustigt nog var parkeringarna helt tomma. Så jag tog mig över utan problem och bröt mig in på baksidan av en stormarknad. Dörrarna var låsta, vilket gjorde saker och ting ang döingar inne på stället en lättnad.

Det visade sig dock att jag inte var ensam där inne. Det bodde fem killar där inne. Anledningen till att jag lyckades ta mig över parkeringen utan problem var, tack vare att två av dem hade tagit en bil och kört till ett närliggande stormarknad för att införskaffa värktyg.  När dom kom tillbaka fick vi snabbt släppa in dom via bakdörren som jag hade mer mindre förstört… Och efter dem kom det ett hav. Hav är nog rätt ordval. Jag har aldrig sett så mycket döingar på en plats tidigare. Visste inte ens att det fanns så mycket folk här ute.

Jahapp så nu glider man runt på en stormarknad. Äter ur konserver och sover på en lyx soffa. Ganska nice är det i alla fall, kanske kan verka lite gay med 6 snubbar på samma ställe. Men det är lungt och stilla. Man behöver inte slita ut sig och allt är redan klart mer mindre. Kankse inte är min plan att stanna här för evigt men just nu är det helt ok.

Inga kommentarer to “Zombies i horder…”

Lämna en kommentar