Ännu en dag i paradiset
Just another WordPress.com weblog

Evolutionen går framåt.

Jaha så är det nytt år (igen). Ni får ursäkta mitt stavande llerl skrivande idag, sitter tok packad och måstee skriva av mig litee. Som väntat forades nyår med att folk här röckte på… Thats´it. Mr som ölär mig vika origami har gett sig av. Han sa att tiden är kommen för honom att ge sig vidare. Så han tok sina saker och började vandra längst spåret där inga döongar hänger. Med honom skickade folket här ut den galbna tjejer som skriker hela tiden. Utverklicken går verkligen framåt, nu kastar man ut dom som inte passar in. Men jag antar att det alltid varit så i byar under tidens evolutioner. Globen snackade mr origami om. TYdligen som han sa skalld et finans folk där emd. Hur han hört det vet jag inte men har hört snacket gå hgär lite runt om. Så nu sitetr jag med min dator packad å är bara bitter på det här jävla skit stället. Det kansdke inte är Hell on earth”, men det är fan inte bra här.

Juste noterade den döingen som står utanför branddörren i bokhandeln, har inga ögon. Dsurt sa räven. För er som fortfarande är någorlunda människa där ute önskar jage r välkommna till ännu ett år av en död värld, stay sane. Hej.

Inga kommentarer to “Evolutionen går framåt.”

Lämna en kommentar