Ännu en dag i paradiset
Just another WordPress.com weblog

Tiden går låååångsamt….

Kände väll att det var på tiden att göra en lite uppdatering. Faktum är att det faktiskt har hänt någonting här. Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev i denna blogg men anledningen är för att det händer som sakt ingenting här. Om ni undrar lite över min stavning elelr ord formulering så har jag en bra förklaring. JAg har snart i en månads tid legat i botten på en flaska, efetrsom alla här bara sitter å röker gräs (något jag inte gör) så tänite jag då kan jag iaf vara full lika väl.

Hursom hest vad som hänt är. Alla (som överlevende) har flytt in i själva centrumet. Förut varr det bara till för överklassen elelr dom som hade lite pengar, typ som mig. Någon dum vakt tror folk det var iaf, lyckades släppa in ett gäng döingar för ca 2-3 veckor sedan. Troligen ville han väll jävlas med zombiesarna men lyckades istället riva en bariär och döingarna rusade in. Jag kan få gå ed på att vakten skulle släppa in en döing brud och tro han skulle kunna fixa till sig en avsuging elelr nått likande. Jag kan nästan gå ed på det. Hur fan annars lyckades dom komma in och övermanna en beväpnad man? Så det dog en jävla massa folk innan vi lyckades fly in i centrumet. Nu jobbar vakterna på att arbeta dom bakåt, och försöka överta kontrollen igen. Många tvångs rekryteras just nu till detta endamål. Själv ligger jag i bokhandeln och super mig full. Ingen som letar här inne. Varför skulole någon vilja frivilligt vara där inne, tänker dom väl!!

Stackars överklassen här inne är otroligt oroade över alla som är här inne just nu. Dom står där på öbvervångingen och ser ner på folket. precis som om dom vore rädda för att det skulle bli bråk när som helst.

Fy fan va det här suger…

Inga kommentarer to “Tiden går låååångsamt….”

Lämna en kommentar