Ännu en dag i paradiset
Just another WordPress.com weblog

Slut på det roliga.

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit ”bortrest”. Dom lyckades hitta mig i bokhandeln och tvångsrekryterade mig till food patrol. Antar att dom hittade mig genom att följa spåret av ölburkar… Det har varit svårt att hitta mat. Vi har åkt runt mer mindre hela söderort. Jag föreslog att vi skulle ta oss till stormarknaderna. Men tydligen är det fyllt med bilar på vägarna så det är mycket svårt att ta sig fram. Hur som helst så var det någon som föreslog att vi skulle leta igenom villa områdena i söderort. Jag förklarade för dom att det tydligen är mycket döingar som rör sig i dom områdena. Och mycket sant så var det. Undrar vad alla döingar gör där? Nog för att vi är beväpnade, men vi förlorade en del folk i alla fall. Food patrol, jo till döingarna…

Jag har studerat döingarna nu en längre tid. Någonting jag kan säga är att dom har en ganska effektiv anfalls strategi. Alla attackerar i vågor i från alla håll. Hela tiden, typ. Effektivt men jag undrar om dom verkligen vet vad dom gör? Troligen inte men folk dör vilket som.

Jag är hemma nu igen, hur länge vet jag dock inte, men vi hörs snart igen.

Inga kommentarer to “Slut på det roliga.”

Lämna en kommentar